Marketing drukowany

śmy w domu. O druku i reklamie.Zamówienia druku przez internetDrukarnie to nie nowość, są z nami od czasu wynalezienia czcionki ruchomej w XV w. Od tego czasu drukarni jest oczywiście coraz więcej, a sam proces druku przeszedł lic

Dodane: 28-09-2016 06:32
Marketing drukowany etykiety samoprzylepne
Mały wymiar reklamy, czyli to świetna metoda na delikatną reklamę naszego produktu czy też usługi. Dodajmy do tego stronę internetową, bannery oraz inne formy marketingu i jesteśmy w domu. O druku i reklamie.

Zamówienia druku przez internet

Drukarnie to nie nowość, są z nami od czasu wynalezienia czcionki ruchomej w XV w. Od tego czasu drukarni jest oczywiście coraz więcej, a sam proces druku przeszedł liczne modernizacje i zmiany. Jednak nowością ostatnio są drukarnie internetowe, które ułatwiają proces drukowania i zamawiania. Uproszczone do maksimum formularze zamówień online, połączone z wygodnymi płatnościami przez internet- wygoda na każdym kroku.

Nic dziwnego, że takie drukarnie zdobywają coraz więcej zwolenników. Cennik, realizacje i wszelkie informacje są dostępne na wyciągniecie ręki, a może raczej kursora. W przyszłości pewnie większość drukarni zdecyduje się na taka formę składania zamówień, jest to najzwyczajniej w świeci wygodne i nowoczesne.


Termin DTP w Wiki

DTP (ang. Desktop Publishing ? publikowanie zza biurka) ? termin oznaczający pierwotnie ogół czynności związanych z przygotowaniem na komputerze materiałów, które będą później powielone metodami poligraficznymi. Krócej mówiąc, termin ten oznacza komputerowe przygotowanie do druku1. W tym znaczeniu termin ten dotyczy nie tylko fazy projektowej, czyli tworzenia w programach komputerowych obrazu (oraz kształtu) stron publikacji, ale także zarządzania pracą grupową, a nawet odnosi się do komputerowego sterowania urządzeniami wykorzystywanymi w tym procesie, a więc np. naświetlarkami czy maszynami drukarskimi.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/DTP


Niskie nakłady

Druki wielkoformatowe przestały być towarem zarezerwowanym tylko dla dużych firm, które mogą sobie pozwolić na wielotysięczne nakłady. Coraz więcej zakładów poligraficznych realizuje indywidualne zlecenia w małych, a nawet pojedynczych nakładach.

Wynika to z kilku faktów, zaczynając od tego, że technologia druku poszła bardzo do przodu, a same urządzenia drukujące formaty większe niż A4 są znacznie tańsze niż 10 lat temu. Kolejną sprawą jest sam proces drukowania, który umożliwia tańsze i szybsze przygotowanie maszyny do druku, przez co w ogólne opłaca się drukować niski nakład.